يزدفردا:طي چند روز آخر ماه مبارك رمضان ماموران زحمتكش پليس استان يزد طي عملياتهاي جداگانه اي 8سارق را دستگير و تكليف 9پرونده سرقت را روشن نمودند

به گزارش خبر يزدفردا : اولين پرونده سرقت مربوط به سارقي بود كه در خيابان " کاشاني" يزد کيف دستي زني را به سرقت برده و متواري شده بود كه مأموران کلانتري 16 سيد جعفر در اين راستا اقدامات لازم را انجام داده و موفق شدندساعتي پس از سرقت کيف دستي مسروقه حامل مدارک شخصي مالباخته را در بلوار فقيه خراساني کشف کنند 

به گزارش يزدفردادر دومين پرونده: مأموران کلانتري 15 آزادگان فردي بنام هادي 23 ساله را به علت سرقت يکدستگاه موتور يکتاز دستگير کردند. اين متهم نيز حين بازجويي ها اعتراف نمود بعلت اختلاف مالي با مالباخته در آزادشهر موتور وي را از مقابل درب منزلش به سرقت برده است . 

به گزارش يزدفردا سومين پرونده :مأموران کلانتري 16 سيد جعفر هم سارقي بهويت علي اهل يزد را به همراه فلزات سرقتي دستگير نمودند . در مراحل بازجويي مشخص شد سارق اموال سرقتي را از شهرستان صدوق به سرقت برده است.
به گزارش يزدفرداچهارمين پرونده سرقت:مأموران کلانتري 11 چمران يزد حين گشت زني در سطح شهر و درخيابان سلمان فارسي به يکنفر افغاني بهويت محسن مشکوک شدند. و ضمن بازرسي از وي تعداد يک گوني حاوي سماور و ظروف آهني مسروقه کشف کردند.

به گزارش يزدفرداپنجمين پرونده سرقت : مأموران کلانتري 13 شهيد رجايي يزد حين گشت در کوچه "سيدالصحرا" فردي بهويت محمدرضا 35 ساله که سارق يکدستگاه موتورسيکلت تيز تک بود را دستگير کردند.براساس اين گزارش موتورسيکلت فوق به شماره موتور 31148268 چهاردهم مرداد ماه سالجاري به سرقت رفته بود.

به گزارش يزدفرداششمين پرونده سرقت : مأموران کلانتري 15 آزادگان نيز در بلوار فرودگاه يکدستگاه موتور سانيا به شماره موتور 826642 و شماره تنه 833124 را کشف و تحويل مالباخته نمودند.


به گزارش يزدفردا هفتمين پرونده ؛ مأموران آگاهي يزد در پي دستگيري فردي بنام ناصر با پيگيري هاي بعمل آمده از وي يکدستگاه موتورسيکلت ياماها 100 به شماه موتور 2002277 و شماره تنه 660127550 کشف و ضبط نمودند .

به گزارش يزدفردا هشتمين پرونده سرقت "مأموران کلانتري 13 شهيد رجايي نيز يکدستگاه موتورسيکلت ياماها 100 آبي رنگ به شماره بدنه 79203950 و شماره تنه 041169 که سرقتي بود را در بلوار پاکنزاد کشف کردند.



به گزارش يزدفردا نهمين پرونده سرقت روزهاي اخير مربوط به سارقي بهويت حميد 25 ساله اهل مهريز و ساکن يزد ديروز در ميدان تره بار مقاديري ميوه را به سرقت برده و متواري شد. بلافاصله با سر و صداي صاحب ميوه ها و کمک مردم و همچنين حضور بموقع مأموران کلانتري 11 شهيد چمران سارق دستگير شد.

اخبار پليس يزدفردا  


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا